THEME



Glee: The Music | Volume 5 Tracklist

Glee: The Music, Volume 5, the next installment in the Glee soundtrack series, will be released March 8th. Here’s a look at the tracklist.

1. Thriller / Heads Will Roll
2. Need You Now
3. She’s Not There
4. Fat Bottomed Girls
5. P.Y.T. (Pretty Young Thing)
6. Firework
7. Take Me Or Leave Me
8. Don’t You Want Me
9. Do You Wanna Touch Me (Oh Yeah) (featuring Gwyneth Paltrow)
10. Kiss (featuring Gwyneth Paltrow)
11. Landslide
12. Get It Right
13. Loser Like Me

Source

glee   volume 5   cd   tracklist   the music   
  1. marlisakristine reblogged this from benonceflawless
  2. benonceflawless reblogged this from chanoeys and added:
    Omg. I hope one of those w/ Gwyneth is Brittana. And can one of the others that we don’t know about yet be Artie?
  3. lovinthelook reblogged this from likeadamnsailorarchives and added:
    oh my god please let Landslide be chris colfer’s song please please please
  4. andiwillwalkonwater reblogged this from marshmallowhobo
  5. justletmebewithmyglee reblogged this from perks-of-being-a-hufflepuff
  6. perks-of-being-a-hufflepuff reblogged this from treatyoselfartie
  7. treatyoselfartie reblogged this from trollingnotdzown-moved and added:
    I hope SO BAD that #8 is the Human League song and that it’s an Artina duet.
  8. cinematt01 reblogged this from anothergayshark and added:
    They must be planning on releasing a seperate Darren Criss & The Warblers cd. Smart decision.
  9. petalsofthewind reblogged this from chanoeys
  10. capsbestgirl reblogged this from divascreech
  11. acciowarbler reblogged this from likeadamnsailorarchives
  12. heykortney reblogged this from lameassmadeupname and added:
    KISS THOUGH. AND LANDSLIDE.
  13. sherlotson reblogged this from graceebooks and added:
    LOL OMG IF THEY GET THEIR OWN ALBUM
  14. orangesarepink reblogged this from liz-wil and added:
    NUMBER 7. IS THAT A RENT SONG I SEE?!
  15. twelvesoswald reblogged this from takingxchances
  16. takingxchances reblogged this from ohmygleek
  17. very-hella reblogged this from chanoeys
  18. ohmygleek reblogged this from dunshopskis
  19. pullet reblogged this from anothergayshark and added:
    omg please let santana be singing one of these in ep. 15 fjsdklfj;lk
  20. wickedwonder reblogged this from ravenclawdia and added:
    Warblers album!! DO WANT!!
  21. aboutgleeks reblogged this from captnklaine
  22. maricotafeelings reblogged this from childliketendencies and added:
    Ohhh soo sad NO Bieber song OH HELL TO THE YES!!!
  23. made-of-awesome reblogged this from likeadamnsailorarchives and added:
    Hmmm… No Warblers songs? None at all?